..pEmInAt la PlaK...

Wednesday, April 13, 2011

special EntRy...just for Kak Aisyah...

Assalamualikum.....


kabare??waras ka??hehehe....
hari ni sebenarnye xtau la nk cter ape...cume tergerak utk mengupdate blog aku ni..agak lame jugak xupdate blog kan...mungkin dlm mase beberapa hari ni aku terleka dengan kesibukan duniawi..walaupun begitu, akhirat tetap tidak aku lupakan...chewah..ayat nak manis je kan..yela..bukan ape..aku pun da bese cakap walaupun kite sibuk di dunia, jgn lupe pada hari yg akan menanti kite...emmm...entry aku kali ni special untuk Kak Aisyah..
sape Kak Aisyah tu??haa..ni la yg aku nk citer..


Kak Aisyah....seorang hamba Allah..name diberi Puteri Nur Aisyah binti Megat Muhammad Hatim...ramai org tanye kenape Puteri??keturunan raja ke??xla..mak suke filem dulu2...eh, ni da jd dialog citer PUTERI..
sori ye Kak Aisyah..gurau je...emm....aku pn xtau detail sgt tenteng kehidupan Kak Aisyah dari kecil...tapi aku nak citer sejak aku kenal Kak Aisyah ni...kalo nk kate orgnye senang mata memandang..aku kenal kak aisyah ni dari aku join biro blok..kak aisyah merupakan ketua blok 3...sejak aku kenal die memang xpernah nampak die marah...rasenye beliau seorang yg penyabar..huhu...kak aisyah sangat caring dengan rexco2...selalu tanye khabar n bagi kami mknn...kak aisyah ni pandai masak taw...beruntung suami die nnti..huhu..moga kak aisyah cepat bertemu jodoh...selalu jugak aku citer masalah aku kat kak aisyah...slalu jugak kak aisyah citer pasal masalah die...senang citer kami ni selalu share problem n gosip2 gitu..besela, dlm hidup ni bukan semua org nk denga citer masalah kite...ramai org nk kite bantu masalah die..memang da bese dengar masalah org pun..huhu..lagipun kak aisyah ni sporting sangat...aku pun xde nk simpan ape2 dari die..memang xdpt nk lari la...mesti die dapat tau..huhu...


tapi,kak aisyah jangan la sedih ye..mmg bukan rezeki saye utk pegang amanah tu...mungkin lebih ramai yg lebih layak n berkaliber dari saye...mungkin rezeki saye kat tempat lain..tapi sepanjang kenal dunia kolej ni saye dapat banyak pengalaman..pengalaman ni lebih berharga dari jawatan tu kan??kite hanya merancang, Allah juga merancang..tapi Allah juga yang menentukan segalanya...so, xde ape yg perlu disedihkan...terima seadanya ape yg telah tertulis dalam suratan takdir..alamak..ter'touching' pulak..hehe...senang citer jgn sedih2 ye..kite kan sentiasa hepi..huk3...
jgn sedih2 ye...

hepi selalu....




so, utk kak aisyah saye ucap terima kasih banyak2 sebab byk support saye dari saye xtau ape2 sampai la saye menjalankan tugas terakhir sebagai rexco blok kediaman....harap2 sidang depan biro blok akan lebih mantap!...


sampai sini je aku dapat story...huhu..len kali jumpe lagi..
Assalamualaikum....

2 comments:

Aisyah Mawarddah said...

huhu..tertouching kak aisyah baca entry amin. Apa2 pun kak aisyah akan sentiasa memberi sokongan pada amin tidak kira apa jua. Nnti bleh lah kt apply jadi pembantu felo...hihi

Aminudin Mohamed Kassim said...

hehe..kate nk jd ape nme keje 2??sye lupe laa...