..pEmInAt la PlaK...

Monday, April 25, 2011

balik kampung...masalah lagi....

Assalamualaikum...


haa..malam ni aku rase bosan sangat...tadi baru lepas kol mak aku...
hmm...rase sedih sikit la..bukan ade masalah ape sgt pun..cume mak aku xdapat ambik aku untuk cuti kali ni...
sebab ape pulak??sebelum ni balik sendiri ok je..
hish,tu laa..cube la pikir sikit..kan cuti 4 bulan...mane nak letak barang yang berlambak2 tu??kalau nak angkut semua naik bas pun boleh mendap bas tu tau tak??
ye x ye jugak ek..xterfikir pulak...ehehe...


ape aku merepek ni...cakap sorang2 pulak...ape daa....
haha..sebenarnye aku nak citer tu je..alangkah baiknye kalau aku hantar barang2 aku tu awal2 ke rumah...xde la masalah nak pikir camne nak bawak barang tu balik...tu la..penyakit di cari sendiri...
tapi aku ni sibuk berprogram sangat sampai masa untuk diri sendiri pun xde..last2 diri sendiri jugak yang merana...hmmm...


masalah sendiri pun kene pikir..masalah orang pun aku dok sibuk nak pikir jugak...hahaha..last2 sendiri yang tension...tapi aku hepi jugak dapat tolong orang kann..aku ni bukanlah kaunselor ke ape...tapi aku suke dengar sahabat2 aku bercerite tentang masalah diorang...kalau bleh tolong aku tolong laa...bukan senang nak dapat kepercayaan orang kan??tapi,agak2 ade ke orang yang boleh dengar masalah aku selain mak aku??hnmmm..belum jumpe lagi kot...kalau ade, aku terus je masuk meminang..hehe..kalau perempuan laa..xkan lelaki pulak...


tapi ape2 hal pun..i can't wait to be at home...its been a long time since i back...i think its about 2 months..hmmm...eh,ape aku cakap omputih plak ni..ingat macam kat oversea ke...hehehe..saje2 nak feel jaoh dari family...balik kampung......
JOHOR!!!!! tunggu aku ye...5 hari je lagi...hehehe....









ok laa...aku ni saje je nak buat entry baru...agak kebosanan pulak..lagipun aku nak tunggu sampai subuh sebab kalau aku tido sekarang,mesti terlajak nanti..payah pulak...ok...


Assalamualaikum....

No comments: