..pEmInAt la PlaK...

Thursday, April 14, 2011

cerita hati...

Assalamualaikum.....


demam da datang lagi sekali...kalo dulu sempat recover bile demam tu datang..tapi sekarang xsempat recover la pulak....xtau la pulak bile keje dah banyak sangat sampai xsempat aku nk recover...ape yg aku merepek ni??


sebenarnye aku bukan demam selesema ke demam panas ke ape..cume demam menghadapi exam je...


mak aku : exam je??ko biar betol amin...sem 2 kot..da la sem 1 hancuss..so sem 2 ni kene la bersungguh-sungguh..jgn dok fb je..blog pn kene stop jugak sementara....jgn join program byk sgt...
aku : bile pulak mak aku tau aku bergiat berblogging ni??aku xpernah bagitau pn..


dialog di atas hanyalah rekaan semata-mata..bukan yg sebenarnye..aku rase mak aku akan cakap cmtu bile tau ape yg aku buat kt sini..hehe..jgn marah mak...org baru lepas study td..ni nk cerna ape yg org study td...hehe..yela mak..org akan study btol2..tapi doakan kejayaan org ye...


ok2..sekarang ni korang da tau kan demam yang melanda student2 di UPSI...start hari sabtu ni aku akan mula exam...lagi 2 hari je..banyak lagi xcover ni..risau pulak...tadi baru je selesai revise balik 3 topik utk subjek discrete math..hmm...penat la pulak bile study last2 minit ni..tapi care ni la yg paling berkesan utk aku..kalo aku study awal2 mmg akan lupe balik..so,kene la study last minit pulak..huhu..korg jgn ikut aku pulak..aku ni pelik sikit kot kalo bab2 study ni...huhu...


ok la..kesempatan berblogging ni aku sebenarnye nak ucapkan good luck utk semua pelajar2 UPSI utk peperiksaan akhir nanti..semoga berjaya mendapat keputusn yang memberangsangkan dalam semua subjek yg anda ambil..jangan cepat putus asa bila xdpt jawab soalan..bertenang sampai anda rase boleh teruskan...pastika tiada kesilapan semasa menjawab terutama 'silly mistake' (yg aku slalu buat)...last sekali doakan aku berjaya jugak..aku pun mendoakan agar korang semua berjaya...


buat bonda dan ayahanda tercinta,doakan kejayaan anakanda dalam setiap bidang yang diceburi...doakan anakanda mendapat keputusan yang dapat membanggakan...doakan juga dapat bertemu jodoh...hehe..gatal pulak...


perancangan utk sem depan....ape ek??rasenye nk join jugak mana2 aktiviti anjuran pihak UPSI seperti SRM,SRN dan persatuan2 lain..harap2 khidmat aku sepanjang sem ni dihargai dan pengalaman aku sepanjang aku join aktiviti di KHAR dapat aku aplikasikan di tempat lain walaupun aku tidak lagi berkhidmat di KHAR...thanx 2 KHAR sebab buat byk aktiviti sampai aku dapat belajar berorganisasi..perancangan nak join persatuan matematik pulak..harap2 diterima...
bersemangat utk teruskan hidup sebagai pelajar semester 3..sedar xsedar dah hampir setahun aku kat sini...semoga pengalaman berharga kekal dalam ingatan aku...


lagu ni aku sediakan khas utk halwa telinga korang...




ok la...semoga berjaya sekali lagi ye kawan2...jumpe lagi sem depan....
Assalamualaikum.....

No comments: