..pEmInAt la PlaK...

Sunday, April 3, 2011

sayang semua....

Assalamualaikum....


rsenya lame jugak aku xupdate blog ni..jnji mse awal2 berkecimpung dalam dunia blogging ni nak update setiap minggu sekurang2nye sekali..huhu..nmpknye kesibukan duniawi agak menghalang aku nk berblogging ni..
lme jugak xberblogwalking ke blog kwn2 aku..tengok2 je da berlambak entry yg aku tertinggal..siap yg ade citer pasal aku lagi..hehehe...


emmm...hari ni aku nk cter pasal ape ek??sebenarnye byk sgt story nk citer...tapi sekarang ni byk lagi bukti2 citer aku xdapat lagi..almaklumlah..orang yg kurang berada memang la camni...agak keberatan jugak nk beli sebuah kamera...huhu..bukan ape..nk beli barang mahal2 ni kene pikir banyak kali...kalau x nnti akan menyesal dikemudian hari..tapi bile pikir2 balik agak penting jugak kamera tu..untuk bukti kat korang jugak kan..yelaa..kalo xde bukti cmne korang nk caye citer aku..xde la nme blog ni segalanya yang benar kan?? hehehe....InsyaAllah bile ade rezeki nanti aku beli jugak kamera 2...huhuhu...


emmm...berbalik pd tajuk entry aku ni...aku nk cakap yg aku sayang semua..huhu..
sape 2??hehe..ade laa...yg pertama sekali mestilah tuhan yang satu..Allah yg maha Esa..yg kedua, junjungan besar nabi Muhammad S.A.W...yg ketiga ayah dan bonda yg tercinta..yg keempat saudara2 ku yg dikasihi...
yg keenam sahabat2 baik yg disayangi..yg ketujuh, sahabat2 yg mengenali diriku,x kisahla yg suke kt aku ke yg xsuke kt aku ke..2 belakang citer..yg penting xde la yg aku xsuke smpai timbul perasaan benci..memang adat manusia ade perasaan cm2..sbb sesetengah perangai org yg kite kenal ade yg kite xsuke..so,tepuk dada tanya iman..huhuhu..mesti korg tertanya2 kenapa aku ade nmbr yg tertinggal....harap je bakal cikgu math..tp mengira pn fail..hehehe..bukan la..aku saje reserve nmbr yg kelima 2 untuk ehem2..sape ehem2??ntah la.. sekarang ni masih mencari lagi..sape2 nk jadi calon boleh la ambil borang ye..apply cepat2 ye..sekarang ni da ade rmai yg apply..hehe..gurau je..masih lagi status menunggu calon yg bakal ditemuduga..aku pn akan ditemuduga juga nanti oleh "bakal" mertua n tok kadi..hehehe...merepek pulak aku...awal lagi nk pikir hal2 mcm ni..ape yg penting sekarang perlu menuntut ilmu lebih byk lagi...kate nk mendidik anak bangsa..huhuhu...
ok la...kesimpulannye...korang patut rasa bersyukur sebab ade yg menyayangi korang..orangnye mestilah yang benar...hehehe...
Assaalmualaikum....

2 comments:

azwa amani said...

huhuhuhuhu..sayg kamu jugak :P

yang benar said...

tq2...