..pEmInAt la PlaK...

Saturday, April 9, 2011

DafTar kUrsuS...

assalamualaikum...


Alhamdulillah...
akhirnya aku selesai menjalankan kewajipan untuk mendaftar kursus bagi semester 3...
nampaknye tidak lagi berlaku masalah macam semester lepas..syukur sebab dapat add sume subjek tanpa masalah...semua mengikut apa yg telah aku rencanakan....






berikut adalah senarai subjek aku untuk semester depan...


> SMQ3013 - programming language for numerical computing - group A
> SMQ3023 - numerical method - group A
> SMQ3033 - technology in mathematical science - group A
> SMN3033 - multivariable calculus - group A
> KPP3014 - pengajaran dan perkembangan pelajar - group I
> CUG2021 - briged bomba dan penyelamat - group A


tu je..sebenarnye nak add lg 1 sbjek tp kne jmpe bahagian akademik pulak..rasenye kalo dapt nanti aku bagitau k..
ape2 hal memang aku rase lega sangat2 sebab da dapat add semua subjek..


ok..jmpe lagi..
Assalamualaikum...

No comments: