..pEmInAt la PlaK...

Thursday, April 28, 2011

Finally...one more!!!!

Assalamualaikum....


final exam..hmm..susah kot...

baru je balik dari medan exam...tadi paper pembangunan sahsiah, slah satu subjek universiti...hmm..setakat tadi, ok la kot..xde masalah sangat..kalau satu ke due soalan xdpt nak jawab tu kira biase dah...cume banyak jugak yang xpasti...bile kertas soalan objektif, macam biase lee...xkan x paham2 lagi kot..ehehehe...
lepas ni tinggal lagi satu je paper untuk aku merdeka..haha..balik2..sekarang ni aku pikir nak balik je..thanx 2 all frenz yg tlg aku decide cmne nak balik..aku da wat keputusan..aku akan balik naik bas..ehehehe...


sebelum ni aku pun da pernah naik bas..lagi satu masalah nak letak barang kat mne pn selesai...aku tumpangkan barang tu kat kedai depan kolej..kene bayar tapi ok la daripada aku kene bawak balik barang yang bertimbun tu naik bas kan?? hmmm...ape lagi ek??sume masalah pun dah nak selesai, cume satu paper tu yang agak merisaukan aku..walaupun paper objektif, tapi soalan2 die pasti akan membunuh aku..sempat ke aku nak studi sampai habis ni??sempat kot kalau aku xde nak berblogging ni kan??nak blogging ade mase, nak studi xde plak kan??ehehe...


kpd yg ambik paper same ngan aku, good luck la ye...

ok sahabat2..aku rase aku patut teruskan studi laa..studi muvie ape yg ade kat laptop aku ni..hahaha..gurau je..nak studi dasar dan falsafah pulak..keh3...


jumpe lagi ye..
Assalamualaikum....

No comments: