..pEmInAt la PlaK...

Saturday, December 4, 2010

kemas bilik...kemas bilik....

asalamualaikum...


hari ni aku rase lega + hepi + suke + gembira + sume prasaan yg ade kt dunie ni la...
sbb aku da abes exam buat julung kali....hahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha........





entry pndek (pernah ke pnjg??) ni aku nk cter pasal aktiviti2 setelah abes exam...
ni list perkara2 yg aku buat n nk buat stlh habis exam...


1. menjerit kuat2 biar semua org tau aku dah abes exam..


2. bukak facebook n blog smpi pedih mata..


3. bakar mercun smpi rntuh bgunan kolej...bkn stkt bgunan je rntuh..jntung pn bleh gugur kalau dengo..hahaha...(ketawa jahat)


4. bgtau rumet yg aku dah abes exam smpi telinga die berdarah dengo aku mmbebel...hehe..(ntah sape insan yg malang 2)


5. tgok marathon muvie selama 24-7...(larat ke??)


6. rasenya nk perabih sume stok mknn yg ade kot...


7. karaoke kuat2 ngan membe dalam rumah...psg volume plg maximum...


rasenya ckup la 2..yg pntg aku puas bler da abes exam..kalo korg nk cube wt benda2 ni cube la...2 pn kalo korg berani nk wat laa...aku sndri pn xbrani nk wt kot..hahaha

No comments: