..pEmInAt la PlaK...

Wednesday, December 22, 2010

AkU kErrrr????

salam semua...

hari ni berlaku la banyak perkara2 menarik yg berlaku pd diriku ini...
nape skema plak ayat aku ni??haha^^
ni la yg aku nk cter kt korg ni..mmg aku xcaye awalnye...
bukan senang kot nk dpt pngalaman ni..korg nk tau??
oke3..aku bgtau laa...

tadi lpas solat maghrib..aku dok la usha fb ngan blog kwn2 aku...
lpas 2 tibe2 lak sorg kwn aku si cucu umie dtg bilik aku..dengan muke sangap nk tido dye gtau aku..

cucu > amin..kak aisyah soh on sembilan fb..
aku > apsal lak ni??
cucu > die kate ko ngan sopi kene ngaja bdk2 kemboja...
aku > ko bia btol..gler kot...
cucu > btol laa..ko tnye la dye sndiri..die kate kene ngaja sal decimal je..
aku >oke3..jap2 aku on sembilan ea..tq cucu..haha^^

lpas 2 tros aku on sembilan..
tanye punye tanye mmg tol la aku kene ngaja math mlm ni..
hurrmm..so punye la aku practice ckp omputih.or english with sopi..
haha^^ last2 rupenye just ngaja dlm bhse melayu je..
lawak plak bile pikir2 balek..

kol 9 mlm mule la aku ngaja mamat2 kemboja 4 org ni..lelaki je rupenye..
igt nk la usha awek2 kemboja..xtw lak yg dtg cni cume laki..tp kerana tanggungjawab aku tros la ngaja decimal..sepanjang mase aku cakap ayat yg skema...huhu^^
best jugak ngaja dyorg ni..dyorg semangat nk blaja..so xde mslh sgt dlm sesi 1 jam 2..
pulak ade bntuan kak aisyah..so..mlm 2 ktorg de la wt aktiviti cket..tapi aku sndiri pn xtw lagu2 yg dyorg nyanyi..cam klaka jek aku terpinga2 kt c2..tp xpe..lpas ni kalo de mse aku practice..
oke..smbg balek..sbb dyorg penat uruskn pasport dyorg dlm 2 hari ni..sesi 2 jam jadi 1 jam je..

xde ape sgt la yg aku ajar sbb kbnykn dyorg da tau bnde 2..aku cume bg soalan n tnjuk mne2 yg dyorg xphm..huhu^^..
 oke laa..2 je kot sal ngaja student2 kemboja...ni satu pengalaman baru la utk aku yg bakal bergelar seorg cikgu...

 ni la suasana kelas kitorg..
aku rase bertuah jugak dapat pengalaman mengajar student2 kemboja..
oke laa..asenye 2 je la yg aku dapat citer..jumpe lagi entry lpas ni..

salam...

6 comments:

luqluq ^_^ said...

aku nampak korang ajar..hak3..
bagus2..

yang benar said...

hak3..klaka laa...

Suria. said...

hahaha. amacam ?
aku pon penah ngajo dorg gak..
kah3x. bkn men straight to da point aku ckp,. laju jer..
cm dorg ni owg mlaysia..
hahaha.
pahtu blur blur. hahahaha

yang benar said...

aku plak cakap ayat skema giler..cam dyorg btol2 xphm lak..huhu^^

Suria. said...

hahahahhaa...kau tu jgn skema sgt. cool sudah ! haha

Suria. said...

hahahahhaa...kau tu jgn skema sgt. cool sudah ! haha