..pEmInAt la PlaK...

Monday, December 20, 2010

sebiru hari ini...

assalamualaikum..


jumpe lagi kwn2..agaknye da bpe hari aku xwt entry baru kan?
aku agak sibuk kebelakangan ni sebab gerak kerja program kolej yg akan berlangsung awal sem depan..
name program ni karnival insaniah bestari (KARIB'11)..
tapi aku xnk citer psl program ni dulu...


alhamdulillah..buat mase ni,kerja aku sudah hampir siap...
dapatlah aku meng'update' blog aku ni...
hari ni aku xde citer menarik sangat sebab idea semua dah habis pakai untk siapkan kerja aku 2...


agaknye hari ni aku nk post pasal lirik lagu yang aku letak dalam blog aku ni...
lagu nasyid ni tajuknye sebiru hari ini nyanyian edcoustic...
mule2 aku tau lagu ni pn dari kawan aku..bile aku hayati lirik lagu ni...
memang best laa...kalo korang xcaye,cube la korang hayati lirik lagu ni...

Sebiru hari ini, birunya bagai langit terang benderang
Sebiru hati kita, bersama di sini

Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah


Bukankah hati kita telah lama menyatu
Dalam tali kisah persahabatan ilahi
Pegang erat tangan kita terakhir kalinya
Hapus air mata meski kita kan terpisah
Selamat jalan teman
Tetaplah berjuang
Semoga kita bertemu kembali
Kenang masa indah kita
Sebiru hari ini


Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah


Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surgaSeindah hati kita, walau kita kan terpisah 

mule2 dengar lagu ni da wt aku tertawan ngan liriknye..
harap korg enjoy ngan lagu ni..huhu..


auf Wiedersehen (jumpa lagi)....

No comments: