..pEmInAt la PlaK...

Thursday, December 30, 2010

AwaRd pErtAma..huhuhu

salam...


sebenarnye da lme di tag lam award ni...
cume bru de kesempatan nk wt post sal award ni...
rase terharu sgt2 sbb ni la first anugerah yg aku dpt sejak berblog ni...
thanx 2 susu @ Suriati Mohd Khormain yg telah mmberi award ni kat aku..
huhuhuhuhuhuhuhu......

ni la awardnye..huhuhu

da dpt award..kene la jwb soklan..ok..beres bha...anything..just ask me..hahaha
1. ucapan anda ?
terima kasih kpd mak ayah,fmly yg byk mmbntu...xlupe juge kpd kwn2 yg byk support saya dlm bidang blogging ni..xlupe juga kpd fan club yAng bEnAr FC...last skali kpd pengundi2 saya..ini sume utk anda..
hehehe...

2. berikan 4 ciri-ciri isteri/suami idaman untuk dijadikan suami/isteri .
ciri2 suami idaman??eh silap2..isteri idaman aku??hmm...susah nk ckp sbb mmg kite nk yg perfect..
tp nobody perfect lam dunie ni...so, aku rse ckup la kalo bakal isteri aku sorg yg kuat ilmu agama dan sedap mata memandang..bkn dr segi rupe je..tapi baik tutur kata..manis tingkah laku...yg paling penting pndi ambik hati my parents..tp kalo dpt yg special kes bgos gak..huhuhu...

3. berikan 1 tips untuk kekalkan hubungan dengan pasangan.
tips??aku bukan doktor cintan laa...xde tips2 ni..tapi kalo nk tips jugak..g la hotel ke restoran..mst de tips..hehehe...gurau sak..aku kalo nk bg tips ni mmg pnjg berjela..ckupla kalo kite saling memahami psgn msing2..lg 1 kalo salah sorg marah@merajuk,yg psgnnye msti la pndi2 pujuk ye..huhuhu
n kaloberlaku perselisihan fhm,bncg la elok2..2 je kot..nk tw lg jmpe la kaunselor ke doktor cintan..hahaha

4. Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta ?
hmm..ssh nk ckp..doa je pd Allah swt supaya kite bertemu jodoh yg sesuai ngan kite...
yg putus cinta plak mnx dielakkan...huhuhu

5.  letakkan 10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini.byknye??xpe3..bereh2...


oke..settle la kot keje aku kt cni..huhuhu...
jmpe lg di entry seterusnya..peace...
salam...

No comments: