..pEmInAt la PlaK...

Thursday, December 16, 2010

lelaki handsome vs lelaki tak handsome???


assalamualaikum semua pembaca blog segalanya yang benar....


entry kali ni, aku nk cter cket sedikit fakta..
sebenarnye fakta ni aku dpt dari kwn aku...
xtau la kalo btol ke x sbb ade betulnya cter ni...
cube la korg bace..mungkin ade yg buat benda2 ni..hehehe...


kalau lelaki itu handsome pendiam, 
perempuan akan cakap : woow! cool giLER....
kalau lelaki tak handsome pendiam,
perermpuan akan cakap : eh, perasan bagus !

kalau lelaki handsome buat jahat,
perempuan akan cakap : nobody's perfect...
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat,
perempuan akan cakap: memang.....muka pun macam pecah rumah !

kalau lelaki handsome menolong perempuan yang diganggu,
perempuan akan cakap  : wah...machonyer....macam hero filem syiot!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu,
perempuan akan cakap : entah-entah kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik,
perempuan akan cakap: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik,
perempuan akan cakap mesti kena bomoh perempuan tuh!


kalau lelaki handsome ditinggal kekasih,
perempuan akan cakap : jangan sedih, kan saya ada.
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih,
perempuan akan cakap : ...(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah , patutlah tengok saja luarannya)

kalau lelaki handsome penyayang binatang,
perempuan akan cakap : perasaannya halus,penuh kasih sayang,
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang,
perempuan akan cakap : sesama keluarga  memang harus menyayangi..

kalau lelaki handsome bawa bmw..
perempuan akan cakap : matching....hebat luar dalam...
kalau lelaki tak handsome bawa bmw,
perempuan akan cakap : bang,bosnya mana?

kalau lelaki handsome tak mau bergambar,
perempuan akan cakap : pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar,
perempuan akan cakap : tak sanggup melihat hasilnya ya?

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan,
perempuan akan cakap : ini barulah lelaki gentlemen...
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan,
perempuan akan cakap : naluri pembantu,memang begitu...

kalau lelaki handsome bersedih hati,
perempuan akan cakap : let me be shoulder to cry on!
kalau lelaki tak handsome bersedih hati,
perempuan akan cakap : kuat nangis,laki ke bukan ni??

sume org suke yg handsome kan??

tapi kalo yg xhensem??
hmm....
ape pendapat korang??btol ke x??
ke korg pn berfikiran macam ni..
hehehe...
renung2kn la ye...
salam.....

8 comments:

Raqib Hanipah Scherzinger said...

correct correct correct...

yang benar said...

cm upin ipin la plak qib..hehehe...

Raqib Hanipah Scherzinger said...

yup!! btol btol... hehehehe...

yang benar said...

selamat pagi cikgu!!

Suria. said...

erm, pokok pangkalnyer hati juga yang kite tgk.
bukan rupa. klu muka nsem ke xnsem pon ati tu kurang baik. cne? xley gak kan..:)

yang benar said...

btol 2 suri..tapi ni sekadar gurauan jek..
muke nsem/cantek ke x..ade aku kesah??haha

Suria. said...

hahahaha...tol ! tak kesah, yg penting aty oke !

yang benar said...

correct3...