..pEmInAt la PlaK...

Wednesday, December 29, 2010

Akhirnya SempuRnA!!!!!

salam...


dah berapa hari ni aku xupdate blog aku yg tercinta ni..huhu
ok laa...mlm ni aku hepi sgt2..
yela..korg msti tw knpe kn....
kn team bola sepak Malaysia berjaya menjuarai piala AFF....
wlupn game td menunjukkan Malaysia tewas kpd Indonesia 2-1,
tapi Malaysia tetap menang dgn agregat 4-2...






aku bkn main semangat lagi nk tgok bola mlm ni..
slalu mls nk tgok..sbb aku bkn la minat sgt nk tgok bola ni...
ckup la tau result je...huhuhu...
tapi oleh sebab aku menyokong sgt2 team Malaysia ni..
kol 8 mlm dah terpacak dpn skrin kt kedai 'Shahira Tom Yam'
almaklumlah...kt bilik aku ni mane la ade tv..kalo kt uma pn mak aku malas nk tgok bola..hahaha..





Malaysia mmg terbaik la...wlupn bermain di tmpat org,ttp berjaya menjaringkan gol pertama..
tahniah kpd Mohd Safee Sali atas jaringan yg mantap...mmg menaikkan semangat aku nk menghadap skrin layar 2..
best gler r permainan team Malaysia td..wa salut laa....hahaha...penjaga gol Malaysia Khairul Fahmi Che Mat juga memainkan peranan yg mantap menjaga gawang Malaysia wlupn bolos 2 gol tapi usaha menyelamatkan peluang penalti tadi mmg best..salut sama lu...


mmg mlm ni melakar sejarah..satu sbb malaysia menang..lg 1 sbb aku yg xpena2 nk tgok bola dgn khusyuk pn bleh pecah tekak menjerit td..hahaha...



ok laa...2 je kot..MALAYSIA BOLEH!!!!