..pEmInAt la PlaK...

Thursday, December 23, 2010

ConGrAtz 2 you!!!

assalamualaikum sumer...


oke..23 hb..de pe ek hari ni..cam ade hari penting plak...
kalo nk ikutkan..aku nye keje belambak lagi xsiap..nk kate besday sape2..kt fb xde pn tulis...
hurrmmm...musykil2...
jap3..mybe de kene mgne ngan results kot..weyh..aku nyer results sem 1 kuar 25 hb..lame lg kot..takot je bile pikir balek..huhu...


ingat punye ingat...rupenye hari ni results PMR kuar laa...huhu..
nape lak aku yg cbok sal result PMR ni?aku nyer zaman form 3 da lame berlalu...
oke..ni yg aku nk cter ni..sebenarnye..junior2 aku kat SEKOLAH MENENGAH SAINS JOHOR dulu la yg dpt results dyorg hari ni..
bukan ape..aku pown rapat la jugak dgn sesetengah individu..huhu..
bleh dikatekan aku ade adeq angkat kt skola dulu..yg sorg ni mmg skola bg utk aku jage setahun...
yg sorg lg plak aku mmg rapat giler ngan dye...


oke..xnk buang mase agy ni...skang dengan suke cite memaklumkan kepada
saudara Raqibul Faiz Bin Sabri, saudara Muhammad Izzat bin Abdul Hamid dan saudari Nurul Aqilah Binti Azman kerana berjaya mencapai keputusan 8A dalam Penilaian Menengah Rendah (PMR)..tahniah atas usaha gigih anda ye...



aku sgt berbangga dgn dyorg ni..n kpd sume calon PMR yg berjaya mencapai keputusan 'perfect score'
terutama pelajar SMSJ..tahniah aku ucapkan ye..korg mmg terbaik..bg yg xdpt 2 jgn la down..PMR bukn penentu mase depan korg lagi..usaha lebih gigih utk SPM..yg da berjaya 2 jgn la lupe lak yg SPM lg pntg k...
blaja rajin2 cm aku ni..(rajin ke??) haha...


jadinye...yg amek PMR da setel da debaran die..utk aku n kwn2 kt UPSI ni blom selesai lg yek..kite nyer results kuar xlme je lg..2 hari je lg k..so..sementara tggu results 2,doa la byk2..n skrg ni kite enjoy!!!!!

2 comments:

azrinrahim said...

say tahniahs kat diorng aw.. semoga berjaya untk SPM plak

yang benar said...

oke..takde hal..dyorg mmg pndi giler..huhu^^