..pEmInAt la PlaK...

Monday, November 29, 2010

speechless....

salam.....

pada entry kali ni, aku nk citer kisah aku zaman budak2 dulu...
zaman muda2 la katekan...

mase aku kecik2 dulu, besela bdk2 lagi kan?
degil,keras kepala nmcm2 lagi perangai buruk dulu...
bese la bdk kampung...
mcm2 aku buat sampai xterkire byknye aku wt mak aku marah..huhu
kalau dalam seminggu xkene bantai mmg xsah...
mak aku pulak sgt2 la garang..tapi aku tau die garang pun utk aku jd manusia yang baek...

tapi aku nk citer sini bkn la pasal aku kene marah...
aku nk citer ape permainan yang aku slalu sangat main mase aku kecik2 dulu...

kalau dah name pn bdk kampung mesti permainan kampung je yang ade...
xde la mcm bdk2 skarang semua dah ade PS,PS2,PSP n mcm2 lagi permainan elektronik yang ade skarang ni....
aku dulu main galah panjang, guli, gasing n yang paling aku suke waktu hujung tahun adalah permainan layang2 sbb kt johor mmg akan main layang2 menjelang akhir tahun...sbb angin kuat...kalo siapa yang blaja geografi mesti tau kenapa....
kami bdk2 mmg xley masuk tapi rase seronok kalau kita main layang2 dgn layang2 buatan sendiri...
aku dulu mmg pakar buat layang2..haha...
tapi ni la permainan yang aku paling suka mase aku bdk2 dulu....

macam2 bentuk layang2 skarang ni...

pesta layang2 di pasir gudang...


kat sini aku nk tnye ape permainan yang paling korang suke mase bdk2 dulu??

No comments: