..pEmInAt la PlaK...

Sunday, November 7, 2010

pizza....

da lme rsenye x mengupdate blog ni...
hari ni nk citer satu citer benar lagi..
tapi xde la gempak sangat pun.. cume nk citer satu aktiviti yang kami lakukan sempena study week ni..hehe..
untuk entry kali ni, aku nk cter pasal pengalaman pertama makan pizza kat pekan tanjung malim ni... bukan la first time makan pizza, tapi first time kat tanjung malim...
nk dipendekkan citer, kami berlima (aku, amirul, shah, shidi yang merupakan housemate aku dan juga seorang kawan aku dari sabah iaitu mariduan) merempit ke pekan tanjung malim untuk makan tengah hari..
sebenanya xplan pn nk makan pizza, tapi ni idea dari shah..so, kami pn pakat rmai2 g makan kt c2..
oleh kerana ade org nk 'payung', seronok la kami..hehehe...
dipendekkan cerita, kami pn order la pizza yang paling besa kt c2..mmg melantak je la kejenye...
tapi yang menarik dlm kisah ni,,,,,,,,,,
lpas mkn pizza plan nk hantar mariduan ke stesen lrt tg malim......
tapi,kwn2 aku pakat hasut si mariduan utk stay same2 smpi hari isnin sbb kami mmg plan nk ke KL hari isnin ni...mmg agak menarik la sbb lepas berjaya ajak mari stay, mcm2 aktiviti kami wt..
nk tau ape???
kite tggu entry seterusnya.....







No comments: