..pEmInAt la PlaK...

Tuesday, August 9, 2011

da tau jugak...

Assalamualaikum...


tgh2 melayan fb td (besela..xde keje lain), aku tebace post sorg kwn aku ni..die ade ltak satu link..
hmm..cube korg bce link INI...bce dulu sblm smbung aku punye entry ni..kalo x,korg xpaham...


sedikit ulasan dari aku...
jikalau hal ini BENAR...
hmm..hal ni bukan baru lagi bg aku sbb sblum ni aku da pernah dengar dr org lain...aku pn mcm xnk percaya tp memandangkan sudah pn msuk paper...cmne lg nk ckp..psti ade penjelasan di sebalik hal ni...sebagai student UPsi..or ptut dibang je P tu...(kalo hal ni btol)...aku rse agak kecewa la sbb mmg sblm @setelah msuk ke UPsi,aku lgsung xdiberitahu oleh pihak pentadbiran UPsi...sepanjang minggu suai kenal,malah sepanjang 2 semester aku study kt c2..mmg xde kenyataan dari pihak pentadbiran berkenaan isu ni..(atau mungkin aku xde dengar..)..so,i think as a student,i should have right what's the real situation..smpai sekarang aku pn xtau lagi di mana duduknye perkara ni...
semoga pihak pentadbiran UPsi dpt menjelaskan dengan terperinci sehingga tiada lagi salah faham yg berlaku..(mgkin slh faham)...
untuk student2..korg pn jgn la rse kecewa dulu sbb rezeki kite Allah yg tentukan..kita hanya boleh berdoa supaya nasib kita nnti lebih baik...isyaAllah..(teringat lagu Maher Zain pulak..)


so, kalo korg ade respon psl hal ni sila2 la komen ye...hehehe...


Assalamualaikum...

p/s : [YB] msih mencari kebenaran & ketelusan pentadbiran UpSi...

1 comment:

Cikgu Moon said...

harap ade kenyataan rasmi dari pihak atasan lepas nie...