..pEmInAt la PlaK...

Wednesday, August 17, 2011

bukan mudah..

Assalamualaikum,,,,


hari ni aku rase sungguh terkejut ble dengar satu perkhabaran..mungkin kalau aku cter pn korg xkan faham sebab masalah aku kali ni bersangkut dengan diri aku sendiri..kalau aku cter pn bukan semua boleh terima ape yg ade dlm hati aku ni..


Ya Allah..dugaan yang berat hanya untuk org2 yg kuat..adakah aku cukup kuat untuk menghaadapi dugaan Mu ya Allah?



(Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah) 2X

Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku


semoga Allah memberi aku kekuatan untk mengharungi liku2 yg mendatang..

No comments: