..pEmInAt la PlaK...

Friday, January 28, 2011

tau tak??

tau tak? 
otak burung unta lebih kecil dari matanya..
haha..

ok2..skang ni bkn mse nk bg fakta2 cm2..korg sume msti da tau..kalo xtw tgok la discovery channel..
hahaha.....

cume kali ni aku xde la cter2 menarik sgt nk dikongsikan..
sbb aku bosan sgt hari ni..bek aku update blog je kan...
wlupn xde sape nk bce..
at least bleh la ilangkan bosan gak...

hmmm..nk cter ape ek?
kdg2 kalo bosan2 aku suke jgak tgok blog org lain 
atau nme blogger slalu ckp "blogwalking"
sejak jd blogger bru aku tau istilah2 cam2..
cube kalo aku xde blog..
ntah2 smpai mati pn xtw agaknye..
bagus jugak jd blogger ni...
bkn je dpt sebarkan info kt org rmai...
kite pn dpt byk info dgn blogwalking...
hmm...

da 2 sape kate blogging ni buang mse?
xde la buang mase sgt pn..bkn kite dok 24 jam dpn laptop pn...
xde r nk tinggal solat ke ape kan..
cume sekadar habiskan mase yg terbuang je..
drpd buat bnde2 yg lebih xfaedah mcm...
melepak kt shopping komplek ke, merempit ke ape ke..
blogging ni selamat beb..jarang la kite bace paper ke tgok berita kt tv
de org mati sbb blogging ni..haha


bkn aku nk suruh korg sentiasa blogging pn..
kene igt jugak tanggungjawab msg2 jgak..
yg student 2 jgn lupe study..
yg da jd mahasiswa pulak jgn lupe assigment..
yg de keje plak jgn ponteng sbb nk blogging plak ye..
kalo de musykil mslh matematik bleh la tnye aku..
hehe..almaklumlah nk jd cekgu ni kan..
kene la pratis jwb soklan anak murid..keh3..
jgn mare ye..
korg mesti bosan bce entry ni..
xpe2..len kali aku msuk fakta menarik plak..
len kali ye..bkn skrg..
aku kene bertapa dulu..hahaha

assalamualaikum....

No comments: