..pEmInAt la PlaK...

Monday, January 10, 2011

selesai jugak...

assalamualaikum..

sori la kt blogger2 yg de tag aku dlm kontest mhupn award2 ke anything..
aku sgt2 xsempat nk jwb tag korg 2..sori sgt2..
bkn ape..aku bz sgt2 dgn mane kuliah, program minggu ni yg start hari khamis..
almaklumlah..kolej aku yg tercinta ni (Kolej Hrun Aminurrashid, UPSI) nk adekan hari terbuka..
nme program 2 Karnival Insaniah Bestari....mmg bz sgt aku ni sbb dpt bhgian logistik & persiapan tempat..
mane nk pnjm brg2 lg..sume kt lain2 jabatan..bg aku, ni la program plg besar aku pernah terlibat..
sebelum ni kecik2 je...tapi xpe..kalo program ni berjaya,aku jugak yg puas hati...
tapi 2 laa..penat la cket kan...td aku baru selesai berurusan dgn pihak nursery utk pinjam bunga hiasan..
Alhamdulillah..xde mslh yg ditimbulkan..siap sediakan transport lg nk anta kt kolej aku..
thanks 2 En. Abdul Rahman sbb mmbntu sye..huhuhu
thaks jgak kt ajk2 logistik lain n spe2 yg turut terlibat dlm menjayakan program ni..
blom start lg pn program ni..harap2 sepanjang program ni berlangsung, xbyk la mslh yg timbul..
nk kate xde mslh lgsg 2 mmg mustahil la kan..huhuhu
ok laa..aku nk siap2 g klas ni..penat mmg xsempat hilang agy ni..
hrp2 xlmbt smpi cam mggu lpas la..
ok sume..
salam....

No comments: