..pEmInAt la PlaK...

Wednesday, January 26, 2011

kembali....

salam...

tengah2 malam pulak die nk update blog ye..
xtw ke sok pg de kelas? ish3..
trok bdak2 zaman sekarang ni..

haha..sape yg ckap 2? nk kene ni...
suke hati aku la nk update bile2 pn..blog aku kot..
yg nk cbok pehal? kpd yg mengatakan ayat di atas jgn mare ye..saje je ni...
aku nk hilangkan kebosanan aku..so, hari ni de cter pe?
ntah ek? nk cter ape ek? tibe2 la xde idea..jap3...

oke3..aku rse aku xnk cter pape la hari ni?
aku nk tnye sumthing la plak..sbb bnde ni agak mengganggu fikiran aku yg mmg sedia terganggu dgn perkara2 yg agak menyusahkan hidup aku..tapi bnde ni xde la penting sgt..oke..soklan ni berbunyi camni..

ape yg korg buat bile salah sorg rakan korg yg slalu share mslh die ngan korg xnk dengar pn mslh korg?
kalo korg xphm soklan ni, aku bg 1 situasi, oke, camni...
korg ade kawan, kawan korg 2 slalu citer mslh die kt korg, ps2 korg pn dgn baik hati dengar la mslh die n tlg slsaikan la ye...oke..sejak kblkgn ni, korg plak tibe2 menglami kekejangan otak..eh, bkn2..kire kepala otak korg nga runsing giler r..die yg setenang-tenang manusia kat dunie ni xnk plak bantu korg kan..so, pe yg korg akan buat..act ni bkn mslh aku sbnrnye tapi da tertimbul plak kat dalam kepala aku ni..so, kpd sape2 yg rase bleh bantu aku,,please respond..i need ur help...

lg 1 soklan bonus..pe mksd kalo kite mmpi gigi kite patah? aku da 3 hari berturut2 mmpi bnde 2..pening pk ade mksd ke x ek?pentafsir mmpi tlg aku..huhuhu

2 comments:

Adlan Solis said...

gigi patah? owh..tak tahu lah..haha

yukki said...

uhuh..gigi patah? kalo gigi tercabut saya pena termimpi..pahtu bace buku tafsir mimpi tu die ckp kehilangan kaum kerabat(ahli family/sedare mara). tak tau betul ke tak.