..pEmInAt la PlaK...

Monday, October 10, 2011

detik indah..

agak terlambat sikit aku update utk entry ni..tp boleh la dari xde kan...


ok..detik indah ni sebenarnye untuk kakak kesayangan aku..hu3..
dah besar dah die...7 oktober 2011..kakak aku yg bernama Asma Syuhada (aku de 3 org kakak) selamat diijabkabul di masjid kampung aku...Alhamdulillah dengan sekali lafaz je abg ipar aku...so,8 oktober pulak adalah hari persandingan..memang meriah la mse tu...ramai sedara mara ngan sahabat handai datang...wlupun kwn aku xde sorg pn dtg..hu3..tp aku tetap hepi melayan tetamu..ha3...


ape yg aku nk ckp..tahniah untuk akak aku ye..semoga bahagia sampai syurga...jadilah isteri yang taat kepada suami...abg hisyam pulak jage kak asma baik2 ye...



ni ade la sket aku smpt snap...byk lg pic kt camerman yg diupah utk shoot pic2 mse majlis..ok..enjoy




































































































p/s: aku xpernah pikir psl kawin lagi,so jgn tnye aku bile nak kawin..he3

No comments: