..pEmInAt la PlaK...

Wednesday, September 14, 2011

kembali ke...

Assalamualikum...


masih belum terlambat kot untuk aku ucapkan selamat kembali ke Universiti untuk siswa siswi degree..tak lupe jugak kat junior-junior degree yang baru mendaftar minggu lepas..(bajet senior la pulak)...
akhirnya cuti 4 bulan sudah habis..tapi nak dekat naik cuti jugak la laptop aku boleh rosak..nasib baik la cuma perlu format je..ni la makan die kalau dok asek online je..laptop tu pun mogok agaknye..hehehe..
tapi apehal pun laptop aku sudah sedia berkhidmat selepas cuti 2 minggu..hehehe...
Aku: amacam cuti bro? best?
laptop : cuti sudah habis..mampus aku lepas ni..


semester ni aku masih menginap di kolej..alhamdulillah masih dapat jadi penghuni KHAR..tapi..bilik aku agak terpisah dari rakan2 seperjuangan yang lain..tapi masih bernasib baik sebab dapat roomate yang aku kenal...takde la rase janggal sangat..namun roomate aku masih belum menampakkan batang hidungnye yang tak berapa nak macho tu..hehehe..jangan mare ye..
start kuliah hari isnin masing-masing bersemangat..pakaian lengkap yang lelaki dengan kemeja bertali leher serta berseluar slack..tapi yang lawaknye ade seorang rakan aku punye la datang kuliah semangat dengan baju baru..sekali boleh pulak burung menunaikan hajatnye tepat dekat kolar baju rakan aku tu..agaknye warne lebih kurang kot..hehehe...
tapi bile aku masuk kelas,ramai yang pandang pelik kat aku..aku pelik ke? ramai jugak yang takut-takut nak tegur..baru aku teringat yang aku sekarang pakai contact lens..hehehe..saje je nak try..tapi ade sorang rakan aku memang respect la sebab die bleh kenal dan tegur aku dulu..yang lain sume da tengok 10 kali baru perasan..hehehe..


tapi aku sangat hepi sebab dapat kembali menuntut ilmu..sem ni aku nak study betul2..mungkin aku akan kurang libatkan diri dalam aktiviti2 yang ade..so,kepada kawan2 yang ajak join tu mintak maap la ye..kalo tak mengganggu study aku maybe boleh kot..aku hepi sangat2 sebab dapat jauh dari masalah aku..takde lagi yang menghalang dan takde lagi yang buat aku tension..


ok la..ade mase lagi aku akan update lagi..
Asslaamualaikum....

p/s: da kene start buat preparation untuk assignment..baru 1st week dah ade..huhuhu

No comments: