..pEmInAt la PlaK...

Saturday, January 5, 2013

Blog Bertukar

Assalamualaikum....

dah lama rasanya kita tak bertemu...
bukan aku tak nak 'update' blog ni...
tapi aku terlalu sibuk dan agak malas nak buat ayat yang panjang berjela untuk dimasukkan dalam blog ni...
tapi aku akan cuba sedaya upaya...
mungkin selepas ini aku akan menukar blog ini jadi
blog Perjalanan Mencari Ketenangan...
dah menjadi impian aku untuk mengelilingi dunia sejak dari kecil lagi...
tapi buat masa ini aku cuma pernah melawat tempat-tempat di Malaysia je...
tapi masih belum semua...
jadi, aku akan ceritakan perjalanan aku ke tempat-tempat menarik
kat Malaysia ni...mungkin boleh dijadikan panduan untuk korang yang teringin nak pergi bercuti ke...
jadi aku akan mulakan dengan entri selepas ini...
semoga memberi manfaat...


No comments: